בשבוע שעבר התקיים מפגש בין תלמידי בית החינוך פאול קור לשלושה עיוורים אשר סיפרו את סיפור חייהם לילדים, אופן התנהלותם בחיי השגרה, חשיבות כלבי הנחייה עבורם וכיצד אלו משמשים אותם.
לקראת הפעילות התקיימה בבית הספר פעילות מקדימה בה הילדים חוו את התחושה בה לא ניתן לראות. התלמידים התחלקו לשלשות כאשר ילד אחר היה עם עיניים מכוסות, השני הנחה בקולו והשלישי הוביל פיזית. באופן כזה כשהם מתחלפים ביניהם בתפקידים ביצעו הילדים מגוון הפעלות, כגון קליעות לסל, בעיטות לשער, הליכה בין מכשולים ועוד.
התמונה באדיבות בית החינוך
מטרת הפעילות הייתה לעודד קבלת האחר, לא לחשוש מהאחר והשונה, לא להתבייש לשאול ולהכיר. "כולנו שונים אך הרבה יותר דומים ממה שנדמה", כך סיכמה את הפעילות אסנת סחייק מנהלת בית החינוך.