השחקנית / דוגמנית רותם סלע תמשיך לעונה הרביעית ברציפות כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP. במסגרת החוזה שנחתם בימים אלה סוכם כי עבור קמפיין 2015 תקבל סלע 200 אלף ש"ח.
הקמפיין עם רותם סלע יעלה במהלך חודש ספטמבר הקרוב, עם השקת קולקציית סתיו חורף 2014-2015. הקמפיין יכלול כמידי שנה תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.
בימים אלה בוחנת החברה מספר אופציות לבחירת פרזנטור לנעלי הגברים של הרשת.
לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "להצלחת מיצוב ומיתוג סקופ כאחת מרשתות ההנעלה המובילות בישראל שותפה רותם סלע, המלווה את המותג זו עונה רביעית. סלע הנחשבת למובילה אופנתית, שחקנית מוכשרת ודוגמנית בולטת בישראל, הצליחה להפוך לאייקון אופנה ומודל לחיקוי לצעירות ונשים רבות בישראל. לאחר שלוש עונות עסקיות מוצלחות החלטנו להמשיך לעונה נוספת עם סלע, העונה על הקריטריונים המנחים את הרשת: מוכשרת, כובשת, מקרינה איכות וסטייל וכמובן נראית מצוין".
רותם סלע. צילום: שי יחזקאל
רותם סלע אחת השחקניות והמגישות המצליחות בישראל כיכבה בשנה האחרונה בתפקידים ראשיים על מסכי כל הערוצים הגדולים במקביל וזאת במסגרת מגוון סדרות, ביניהן הסדרה המוצלחת שכבשה את מסכי הטלוויזיה: "להיות איתה" (ערוץ 2 – קשת) שבימים אלה מצלמת עונה שניה. מעבר להיותה שחקנית ומגישה עסוקה במיוחד, סלע היא גם אמא ל-2 בנות, עורכת דין מוסמכת ונשואה לאריאל רוטר, ממשפחת רוטר אשר בבעלותה חברת האופנה קסטרו.
רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת העסיקה בעבר פרזנטוריות מובילות כמו: מלי לוי, בר פאלי ויאנה יוסף. הרשת מונה כ- 50 סניפים ברחבי הארץ, הפונים לקהל יעד רחב בקולקציה המציעה פריטים לנשים, גברים וילדים.