הושלם הפרויקט המיוחד של פעילות יצירתית ירוקה עם ילדי בית הספר "אמיר" פתח תקוה, לטיפוח גדרות חצר בית הספר באדניות מבקבוקי פלסטיק המעוטרות בשלל פרחים צבעוניים.
חינוך לטיפוח סביבה אסתטית ולהשארת חותם ירוק בשטח, כדרך האמנות הירוקה המושיטה את ידה לסביבה – זוהי הכותרת של הפרויקט שהושלם לאחרונה בבי"ס אמיר בפ"ת.
הפרויקט, בניהולה של מירי ישראלי - פסלת ויוצרת בתחום האמנות האקולוגית, נועד לקידום החינוך הסביבתי לילדי בית הספר "אמיר" בפתח תקוה באמצעות פעילות יצירתית חינוכית, המנחה כיצד ניתן לעשות שימוש חוזר בבקבוקי פלסטיק שנאספו ע"י התלמידים, יחד עם מוצרי פלסטיק נוספים, שמהם יצרו אדניות פרחוניות לטיפוח חצר בית הספר.
מירי ישראלי מספרת לפורטל פ"ת: "את התהליך יזמה המנהלת הקודמת של בית הספר גלית פרדינרו, שמקדמת את החינוך הסביבתי לילדי בית הספר ומאחר ופרשה לנהל את בית ספר רמז בכ"ס. סיימתי את התהליך עם מנהל החדש יהונתן אורון, כך ששני מנהלים שותפים לפרויקט. הטמעת החינוך הסביבתי היא בדמי - הן לצעירים והן לבוגרים".
מירי ממשיכה ומתארת את התהליך: "יחד עם דפנה הסייעת שלי ועם בעלי חתכנו עם הילדים את מאות הבקבוקים, צבענו ועיצבנו עם התלמידים עשרות פרחים בשלל צבעים וצורות ובכך ניצלנו את כל חלקי הבקבוק במטרה ללמדם שימוש חוזר בפסולת האדם לאומנות המיחזור לטיפוח הגינה האקולוגית וחצר בית הספר. הפרחים שעוצבו נשתלו בתוך אדניות המעוצבות מבקבוקי פלסטיק כחולים גדולים שנתלו כאדניות תלויות המעטרות את גדרות חצר בית הספר. תודה גם לכל סגל ההוראה ותודה מיוחדת לתלמידי בית ספר שנתנו יד והיו שותפים בשמחה לכל התהליך החל מאיסוף הבקבוקים, חיתוך, צביעה, עיטור, פיסול ותליית האדניות על הגדרות בחצר בית הספר. שמחנו להשאיר איתכם חותם ירוק בשטח בחדוות האמנות הירוקה המושיטה את ידה לסביבה".
לצפייה בסרטון הפרויקט לחצו כאן
לכתבות נוספות בנושא חינוך בפ"ת