הדוגמנית ניקולה וורד, נבחרה כפרזנטורית של רשת האיפור והקוסמטיקה SACARA. במסגרת זו תוביל את קמפיין אביב קיץ 2015 של המותג.
וורד בת ה- 18, הבת של הד"ר לביוטכנולוגיה גדי וורד, בת קיבוץ עמיר שבצפון הארץ. וורד החלה את קריירת הדוגמנות שלה בגיל 15 ונחשבת לפיית ביוטי - בעלת פני בובה ומבנה גוף ספורטיבי. ניקולה השתתפה בקמפיינים מובילים, כמו: אירוקה, רשת יהלומי יעקובוב, הקמפיין הבינלאומי של פוקס ואף שימשה כפרזנטורית של ליין האיפור של קסטרו.
במסגרת הקמפיין לרשת SACARA תצטלם וורד לצילומי שלטי חוצות, טלוויזיה, קטלוג איפור בו יופיעו מראות האיפור השונים, קמפיין ברשתות החברתיות ובעיתונות. הרשת, שהוקמה לפני כשנה ע"י בעלי חברת גולברי, בוחרת לראשונה פרזנטורית למותג. הרשת המונה כיום כ – 20 סניפים ברחבי הארץ ומציעה לצרכן הישראלי מגוון רחב של מוצרי איפור, טיפוח וקוסמטיקה איכותיים, במחירים "אמיתיים" ונוחים לכל כיס, עם חווית קניה בניחוח בינלאומי.
צילום: אלון שפרנסקי
לדברי אביב בן יעקב, מנכ"ל רשת סאקרה: "לאחר שנת החדרה מוצלחת של הרשת בישראל, החלטנו שיש מקום להציג גם את "הפנים" של המותג. על כן חפשנו במהלך החודשים האחרונים דמות ניטרלית, שלא מזוהה עם אף מותג אחר בישראל אך יחד עם זאת דמות שתשתלב עם ערכי המותג: יפה, צעירה, אופנתית, דינאמית ומרעננת. הקונספט הייחודי שלSACARA , מציע לצרכן מוצרים איכותיים שמתאימים לקהל הישראלי הן במגוון הפריטים והצבעים והן בחוויית הקניה הייחודית. עוצמת החוויה הייחודית, מבוססת על קונספט עדכני ובינלאומי, שמדגיש את החופש של הלקוחה לבחור להתנסות ולרכוש מוצרים איכותיים באופן עצמאי, תוך תשומת דגש ורגישות למחיר האמיתי והנוח של המוצר".
הקמפיין עם ניקולה וורד יעלה בתחילת מרץ 2015 במסגרת השקת מוצרי אביב קיץ 2015 של הרשת.