חברת קרסו מוטורס משיקה בימים אלה בישראל את המותג דאצ'יה - מכוניות עם תג מחיר הנמוך משמעותית מהמקובל בארץ, שהצליח בשנים האחרונות למצב עצמו כמותג אמין ואטרקטיבי.
דאצ'יה הוא מותג הרכב הצומח באירופה בשנים האחרונות. בצרפת המותג מדורג במקום ה 5 (במכוניות פרטיות במקום ה 4). בגרמניה המותג מדורג במקום ה 9 עם 4% נתח שוק בספרד נתח השוק של דאצ'יה הוא 4.8%.
דגמי דאצ'יה ישווקו בישראל במרכזי מכירה בקונספט חדשני. הסניף הראשון יפתח לקהל הרחב ביום שישי הקרוב (ה – 9.1) בפתח תקווה, על שטח של כ- 1,200 מ"ר. שיטת המכירה תהיה שונה ממה שמורגל הצרכן הישראלי, בין היתר: הלקוח יוכל לבחור דגם, לאבזר אותו עפ"י צרכיו ולקבלו באופן מיידי.
אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו מוטורס, אמר: "TCO – Total Cost of Ownership הוא המדד של דאצ'יה והצלחנו להשיג הפחתה של לפחות 25% בעלויות הכוללות של רכישת ואחזקת רכב למשפחה בישראל. אנו מציעים לציבור מגוון דגמים שכולם מתחת ל – 100 אלף ש"ח וגם מחירי ביטוח, תחזוקה ואביזרים הזולים ביותר בישראל. דאצ'יה מציעה מנועי טורבו מתקדמים וצריכות דלק טובות ותחסוך לצרכן הישראלי למעלה מ- 50,000 ₪ בשלוש שנים, בחשבון פשוט".
הרכב ישווק בישראל במחיר שמתחיל ב- 89,900 ש"ח.