מערכת CRM שהיא חובה לכל בית עסק

28/08/2019
חדשות


הפירמות הגדולות בעולם כבר יודעות שאין דבר חשוב יותר לחברה מאשר קשרי הלקוחות שלה. בשל כך, החברות מטמיעות crm מערכת מתקדמת המנהלת את כל הקשור במערכת היחסים בין הלקוחות לחברה. כל אחת מהחברות, מתאימה את המערכת לקהל היעד הייחודי שלה, לצרכים והדרישות שלה. עולם קשרי הלקוחות הוא כה רחב וכל כך ייחודי לכל חברה, כך שלא ניתן לשייך את המאמר הבא רק לסוג אחד של חברה.

במאמר שלפניכם אנו נפרט כיצד מערכת crm מסייעת הן לעסקים קטנים והן לתאגידי ענק, לשמור מכל משמר על הקשר עם הלקוחות שלהם, וליצור מערכות יחסים חדשות עם לקוחות פוטנציאליים.

מערכת CRM שמסייעת לשמירה על קשר עם הלקוחות

הרבה מאוד בתי עסק מתמקדים במכירות ומזניחים מעט את עניין שימור הלקוחות. בשטח, משיכת לקוחות חדשים כנראה תעלה יותר משימור של לקוח קיים, מה שהופך את כל הנושא לקריטי ביותר עבור בעלי העסקים. מערכת ה- crm תסייע לכם להשיג את היעדים בתחום שימור הלקוחות, יחד עם עוד כמה צעדים שכדאי לנקוט:

* שביעות רצון הלקוח – המערכת תאפשר לכם לעקוב באופן רציף אחר הפעילות התקשורתית מול הלקוח; הפניות שהתקבלו ממנו, הפגישות והשיחות שהתקיימו עמו ועוד. כשכל כלו מאוגדים מול עיניכם תוכלו לבנות תמונה ברורה יותר של שביעות הרצון של הלקוח מכם. במידה ושביעות רצונו לא גבוהה, תוכלו לחשוב על דרכים לפעול בהתאם ולמנוע ממנו לעזוב.

* תיעוד ההזמנות – בכל פעם שלקוח חדש או לקוח קיים מבצע רכישה של מוצרים או שירותים שאתם מעניקים, בעזרת crm מערכת תוכלו לעקוב אחר סטטוס ההזמנה. אם לאחר תקופה מסוימת שמתם לב שהלקוח רוכש הרבה פחות מהרגיל או שמסיבה כלשהי המוצר לא הגיע ליעדו, תוכלו לנקוט באמצעים כדי למנוע מצב של אי שביעות רצון.

* קשר אישי בין החברה ללקוח – crm מערכת שמאפשרת שמירה על קשר רציף עם הלקוח ואף להפוך אותו לאישי יותר. כיצד? ובכן, ניתן לתעד במערכת פרטים כגון תאריך יום ההולדת, העדפות אישיות בנוגע לשירותים והמוצרים שאתם מציעים, ועוד. כשהקשר בין הלקוח לחברה הופך אישי יותר, הלקוח חש שלחברה באמת אכפת ממנו ושהיא רואה בו יותר מרק גורם שמשלם לה. כשחברה עושה זאת, היא זוכה ללקוחות נאמנים לאורך זמן.

אבל מה כל זה באמת אומר?

CRM הם ראשי התיבות של Customer Relationship Management כלומר – ניהול קשרי לקוחות. מערכת ה- crm נוצרה למטרה אחת ויחידה והיא לסייע לחברה לחזק ולטייב את הקשרים עם הלקוחות שלה, מרמת המאקרו ועד לרמת המיקרו. אם גם אתם מעוניינים לעמוד בקצב, להראות ללקוחות שלכם שאתם חושבים עליהם בכל זמן ומעוניינים להעמיק את היחסים ביניכם, התקדמו גם אתם למערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...