אין כמו לראות את חיית המחמד שלנו צוהלת כאשר אנחנו מגישים לה ארוחה
לתפארת. בין אם מדובר במזון יבש יומיומי או מעדן ששמרנו לאירוע מיוחד או נשנוש על
התנהגות טובה. לאוכל השפעה חשובה על ההתפתחות, התפקוד והבריאות של בעלי החיים
ואסור להתפשר בבחירת מוצרי מזון טריים ואיכותיים. חשוב מאוד לבחור חנות בה תוכלו
למצוא את מיטב המותגים לבעלי חיים תוך שימת דגש על מוצרים שתואמים לפי גיל, משקל,
גזע וצרכים בריאותיים ולקבל שירות אדיב ומקצועי במחירים משתלמים.
אם אתם מעוניינים בחנות חיות בפתח תקווה ליד הבית כדאי שתכירו את האופציות הקיימות
בעיר או את הדרכים להזמין מוצרי מזון עד הבית. אפשר לחפש רשת ארצית מובילה המחזיקה
גם צוות שירות לקוחות שזמין לפנייתכם הן בסניפים עצמם והן באתר אונליין. כך תוכלו
גם לקנות פיזית בחנות עצמה או כשאתם לא מספיקים להגיע או כבר יודעים באילו מוצרים
מדובר – להזמין אותם בקלות ישירות דרך האתר של הרשת.
מה ההבדל בין רכישה אונליין לאוף ליין? לפניכם מספר הבדלים שיש לקחת בחשבון בקבלת
ההחלטה איזה סגנון קנייה אתם מעדיפים.
בכל זמן ומכל מקום
אין ספק שאחד המאפיינים המזוהים עם קנייה מקוונת קשור לכך שהחנות תמיד פתוחה בלי
שעות פעילות כמו חנות פיזית. תוכלו לקנות מתי שנוח לכם אפילו באמצע הלילה ותוך כדי
הליכה נמרצת בפארק עם הכלב. אתם לא עומדים בתור בקופה, לא מחפשים את המוצר על
המדפים אלא יכולים פשוט להקליד במנוע החיפוש את מה שאתם מחפשים או ביטויי מפתח
ולקבל הצעות רלבנטיות ולבצע הזמנה עד הבית או כל מקום שנוח לכם. לפעמים כשרואים
הכל באתר קל יותר למצוא מוצרים שלא חשבתם עליהם או לא ידעתם על קיומם וגם לקרוא
בנחת על כל מוצר. כמו כן, הזמנה דרך האתר לרוב מעלה את הסיכויים שהמוצר שמופיע
באתר יהיה במלאי בעוד כשמגיעים לסניף בלי לברר מראש יתכן שהמוצר אזל ואינו במלאי
באותו סניף ספציפי כך שהזמנה אונליין יכולה לחסוך לכם נסיעה או הליכה לחנות או
חיפוש בין חנויות.
לחכות או מיד?
כאשר רוכשים בעצמכם מוצרים של חנות חיות בפתח תקווה, מקבלים את
המוצר מייד לאחר התשלום וכאשר רוכשים אוכל לחיות אונליין לרוב צריכים לחכות עד
שהמשלוח יגיע, כאשר תלוי בסוג המוצר או בסוג המשלוח וגם אם הזמנתם בסופ"ש או
באמצע שבוע ובימי חול לא בחגים ומועדים. אם לא מדובר בהזמנה דחופה תוכלו כמובן
להמתין ובכל מקרה, תמיד טוב לברר מראש איזה אוכל חסר לחיית המחמד כדי להזמין מראש
ולא ברגע האחרון ובשיא הלחץ, במיוחד אם כרגע חסר במלאי המזון המוכר.
ייעוץ מקוון או פרונטאלי
בניגוד למה שנהוג לחשוב גם בעת הזמנה אונליין אפשר לקבל ייעוץ מנציג שירות המכיר
את המוצרים ובעל הידע המקצועי והניסיון עם האוכל לבעלי חיים. יש נציג בצ'אט
ואפשרות גם לשלוח הודעות או להתקשר לחנות עצמה ולקבל ייעוץ וכמובן שאם אתם מגיעים
לסניף עצמו תוכלו לקבל הסבר וייעוץ אודות המוצרים פנים אל פנים במקום עצמו.
בסופו של דבר מדובר בהעדפה אישית או החלטה תלוית זמן ומקום. לפעמים תחליטו להזמין באינטרנט ולפעמים להגיע לסניף עצמו. כך או כך שימו דגש על מקום שמציע לכם שירות טוב, מחירים הוגנים, מוצרי מזון איכותיים שנבחרו בקפידה ממבחר מותגים ואל תפספסו גם מבצעים והנחות המוצעים גם בחנויות עצמן וגם באתר האינטרנט של הרשת.