עידו רוזנבלום, שנבחר כפרזנטור רשת המסעדות BBB לאחרונה, צילם אמש את הקמפיין לרגל השקת קולקציית ההמבורגרים החדשה. לשם כך הגיע ליום צילומים ארוך, החל מהשעה 5 לפנות בוקר ונמשך עד השעה 19:00 בערב.
במסגרת שלושת הסרטונים שצולמו לקמפיין, הספיק רוזנבלום לאכול עשרות מנות המבורגרים מקולקציית ההמבורגרים החדשה של הרשת. לשם כך הגיע כאמור ליום צילומים ארוך, שנערך גם בסניף פ"ת.
רוזנבלום עם בכירי הרשת (צילום: אורן ודאי)
מאות עוברים ושבים סקרנים שעברו במקום, מיהרו לבקש ולהצטלם עם הכוכב. רוזנבלום נענה להם בשמחה ושיתף פעולה בחיוך האופייני לו.
את היום ליוו אהובה תורג'מן מבעלי הרשת ומורן פלשנר מנהלת השיווק שפתחו שולחן עם רוזנבלום שסיפר להם שכחובב מושבע של המבורגרים, הוא נהנה עד מאוד מהטעמים החדשים של הרשת ושהוא ממש שמח על יום הצילום הטעים ושיתוף הפעולה עם הרשת. שף הרשת, אילן פנחס, החליט להפתיע את רוזנבלום במנה מיוחדת ולא שגרתית, ולהכין עבורו מנה מוגדלת, של הפייבוריט שלו - המבורגר הקצבים מהתפריט החדש.
הקמפיין עם עידו רוזנבלום יעלה לקראת סוף אוקטובר. עלות הקמפיין מוערכת בכ – 6 מיליון ₪ לשנה.