אנו חשופים לפרסום נרחב מכל עבר: על אוטובוסים, בשילוט חוצות, על גבי בניינים, ברשתות השיווק, בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט (גוגל, פייסבוק וכדומה) ובעצם – בכל מקום. כדי להצטרף לתחום התוסס והמשפיע ולקחת חלק בתעשיית הפרסום, עליכם להירשם למסלול לימודי פירסום וקופירייטינג, כך תוכלו להשתלב בתחום מרתק ומאתגר המתאים במיוחד לאנשים יצירתיים ופוריים.
למי מתאים ללמוד?
תחום הפרסום, הכולל בתוכו גם קופירייטינג, מתאים לכל מי ששולט בעברית ברמה גבוהה, מסוגל לחשוב בצורה מקורית ויצירתית, אוהב לצפות בפרסומות ומעוניין לקחת חלק בתחום המשפיע על חיי אחרים. הקורס מתאים גם למי שהתחיל לעבוד בתעשיית הפרסום ומעוניין לרכוש כלים מקצועיים מצוות מורים מנוסה שחי ונושם פרסומות.
תנאי קבלה ללימודים
כדי להתקבל למסלול לימודי פירסום וקופירייטינג, יש להירשם למכללות או לאוניברסיטאות המציעות מסלול זה, יש גם בתי ספר מקצועיים לפרסום המציעים קורס קצר או ארוך. תנאי הקבלה למסלול הלימודים משתנים בהתאם למוסד ולתכנית הלימודים, לרוב יש להציג תיק עבודות כדי להוכיח יצירתיות ויכולת להיות מקורי ולחשוב מחוץ לקופסה. יש מכללות הדורשות מהמועמד להגיש עבודה מסוימת לפי הנחיות מפורטות כתנאי קבלה לחוג, כמו כן יש לשלוט בשפה האנגלית ברמה בסיסית.
במהלך הלימודים רוכשים ידע רב, חשוב ומקיף, בין השאר לומדים קורסים מעניינים ומרתקים כמו כתיבה עיתונאית, חשיבה רעיונאית, חשיבה יצירתית, כתיבה יוצרת, תסריטאות, קורסים בתקשורת, יסודות השיווק, יסודות הפרסום באינטרנט ועוד. במהלך הלימודים משתתפים בסדנאות יצירה שונות ומגוונות, יש מוסדות לימוד המציעים סדנאות מתקדמות עם אנשי פרסום וקופירייטינג מהשורה הראשונה בארץ.
כדאי לדעת כי לימודי פירסום וקופירייטינג נמשכים לרוב כארבעה חודשים, ויש מוסדות לימוד בהם הקורס ארוך יותר, בהתאם להיקף התכנים הנלמדים. לרוב, הקורס מתקיים פעם בשבוע, כל מפגש נמשך מספר שעות, ויש גם אפשרות ללימודי ערב או ללימודים בימי שישי.
אפשרויות תעסוקה
הקורס פותח בפני התלמיד קשת רחבה של אפשרויות תעסוקה. לאחר סיום הקורס בהצלחה מקבלים תעודה מוכרת המאפשרת להתקבל למגוון חברות פרסום ותוכן. ניתן להשתלב גם בחברות קריאייטיב, מידענות, פרסום ושיווק באינטרנט, עיתונים ומגזינים, חברות טראפיק ורכישת מדיה לפרסום וכיוצא באלה.