תקשורת היא הכול בחיים הללו. היכולת לתקשר, בטח כשמדובר בתקשורת במצבי חירום, היא חיונית לחיים. כמה מצבי חירום, כמה חיים הוצלו בזכות טכנולוגיות תקשורת מתקדמות. לחצן מצוקה הוא המינוף האידיאלי של הטכנולוגיה המתקדמת של התקשורת בעולם. שימוש חכם ונאצל במתנות הקדמה למטרה נעלה של הצלת חיים.
אם הגעתם לגיל השלישי, או שיש לכם הורים או סבים וסבתות שזקוקים לשקט הנפשי שכפתור זה מציע, מוטב להזמין לחצן מצוקה ללא דיחוי. הידיעה כי יש שם מישהו שממתין 24/7 לתת מענה של תמיכה מיידית במצבי חירום מכל סוג היא מתנה של שלוות נפש, רוגע, ובריאות לכל המעורבים בדבר.
לחצן מצוקה – רק יתרונות
מכשירים שונים מציעים יתרונות שונים. נדמה כי לחצן המצוקה מציע רק יתרונות:
1. קל לשימוש – שלא כמו הטלפון הסלולארי המורכב והמבלבל, בייחוד בגיל השלישי, מוטב שיהיה משהו פשוט ונגיש. תפעול של מכשיר סלולארי הוא דבר מורכב לעיתים, והופך מורכב עוד יותר כשהאדם נמצא במצוקה, ואינו פנוי מנטאלית להתמודד עם פרטים קטנים שנשכחים גם במצבים רגילים. קלות השימוש של לחצן המצוקה הופכת אותו לכלי התקשורת האידיאלי עם צוות מקצועי במצבי חירום שונים.
2. יותר מסתם תקשורת – שלא כמו הסלולארי, שגם כשמשתמשים בו נכון צריך להחליט בתבונה למי מתקשרים, ויכול להיות שבצד השני לא יהיה מענה, הרי שפה מדובר בקשר ישיר ומיידי לאנשים שמתמחים במצבי חירום רפואיים ובטיפול בהם, כך שזמן יקר לא מבוזבז ויש אפשרות לתת מענה מהיר ומיידי במצבים הללו.
מוקד חירום מקצועי
מנוי למוקד חירום מקצועי מדלג על המתווך. לחצני מצוקה יכולים לייצר תקשורת עם טלפונים סלולאריים, וכך אדם הנמצא במצב חירום יכול ללחוץ על הכפתור ולהגיע לטלפון של אחד מילדיו, לדוגמא. אך עם כל האהבה והרצון הטוב, מדובר באובדן זמן יקר בו הילד, שאינו איש מקצוע, צריך להחליט מה הצעד הבא, הרבה אחריות, אין שקט נפשי אמיתי, ופוטנציאל נפיץ למצבים לא נעימים, בלשון המעטה.
לעיתים המצב עלול להיות אף חמור מכך – במצבי חירום קשים שדורשים התערבות מיידית, אין זמן להפסיד על התיווך בין הקשיש, הילד שלו, שצריך לחייג לרופא או למד"א. שירות מוקד חירום הוא חלק מכתב שירות מקצועי של שירותי לחצני מצוקה, שמקשרים אתכם ישירות לאיש מקצוע שמתמחה בטיפול במצבי חירום אלו, וזה השקט הנפשי שמגיע לכם.