לאיזה כרטיס ניתן את הקרדיט? השיקולים לבחירת כרטיס אשראי

16/02/2021
חדשות


העולם הצרכני של ימינו מציע מגוון רחב מאוד בכל הקשור לכרטיסי אשראי. בנקים, חברות אשראי ושלל איגודים וועדים נלחמים על כיסו של הפרט, ומציעים כרטיסי אשראי בעלי תכונות ויתרונות שונים זה מזה. כמובן שבעת בחירת כרטיס אשראי מותאם אישית קיימים כמה וכמה פרמטרים שמומלץ לשקול. בכתבה הבאה נפרוט את השיקולים הרלוונטיים לבחירה זאת.

שיידע להיטיב עם בעליו

כרטיסי אשראי שונים מציעים הטבות הנוגעים לעולמות תוכן שונים. קופונים בלעדיים, הנחות שוות ומבצעי 1+1 עבור רכישה באמצעות כרטיס אשראי ספציפי, נמנים בין האמצעים הבולטים של חברות האשראי למשוך לקוחות. כמובן שכל כרטיס מציע הטבות צרכניות שונות. כך לדוגמה, יש כרטיסים המעניקים הטבות בתחום האירועים, התרבות והספורט, בעוד כרטיסים אחרים מותאמים יותר לצרכן המשפחתי, ומתרכזים בקניות מזון ובהוצאות משפחתיות. מדובר בעולם כמעט אינסופי, והדוגמאות להטבות אפשריות דרך כרטיסי האשראי הן רבות ומגוונות. מומלץ להצטייד בכרטיס אשראי, שמשתלב היטב עם הקו הצרכני המאפיין אתכם. כך תוכלו לממש הטבות רלוונטיות עבורכם, וליהנות באמת מהחיסכון שכרטיסים אלו יכולים להציע.

הבסיס הוא דמי כרטיס

גופי האשראי השונים הם אמנם לא חברים שלכם, אך הם בהחלט גובים דמי חבר עבור בעלות על כרטיס אשראי. דמי כרטיס אלו נגבים באופן חודשי, ועלותם השנתית יכולה להגיע לגובה של כמה מאות שקלים – הוצאה מכובדת לכל הדעות. לכן כדאי לבחור במסלול המציע דמי כרטיס אטרקטיביים ככל הניתן.

בלי נאמנות אין הנחות

כרטיסי אשראי רבים מצ'פרים את לקוחותיהם על נאמנות. כלומר, ביצוע עסקאות עם כרטיס האשראי מזכה בנקודות, אשר יכולות להיתרגם ליכולת כלכלית כלשהי. אופי צבירת הנקודות משתנה רבות מחברה לחברה ומכרטיס לכרטיס, ולכן כדאי לשים לב להיבט זה. בחלק מכרטיסי האשראי צבירת נקודות היא עניין אטרקטיבי מאוד, אשר יכול להביא לחיסכון משמעותי ברכישות גדולות. על כן מומלץ להפגין נאמנות כלפי הכרטיס ולבצע איתו עסקאות מרובות.

מקומכם בתור הוא...

אחד השיקולים הרלוונטיים ביותר לבחירת כרטיס אשראי הוא יכולת השירות של החברה אשר מנפיקה את הכרטיס. התקשרויות אל מול גופי אשראי יכולות להיות לא פעם מעיקות למדי ומלוות בבירוקרטיה מעצבנת. על כן מומלץ לבחור בחברה המאופיינת בערכי זמינות ונגישות גבוהים. כדאי בין היתר לבחור בחברה אשר יש לה אתר אינטרנט ואפליקציה לסמארטפון שהינם קלים לתפעול ושניתן להתמצא בהם ללא קושי. היבט חשוב נוסף במובן האלקטרוני הוא סוגיית האימות, כלומר רמת הקושי של לקוח לבצע הזדהות אל מול האתר ולאשר בו פעולות שונות.

בנוסף, חשוב לבחור בחברה בה דרכי יצירת הקשר הן קלות ומרובות (טלפון, מסנג'ר, מייל וכדומה). בסעיף של יצירת הקשר חשוב לשקלל גם את זמן ההמתנה לנציג שירות, ואת היכולת להתנתק במידת הצורך מחברת האשראי ללא בעיות וקשיים.  

בשיתוף בנק לאומי

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...