כל מה שחשוב לדעת על Microsoft CRM

19/03/2019
חדשות

ניהול עסק מכל סוג שהוא נשען על כמויות עצומות של מידע חיוני, הפקת תובנות על סמך כל אותם נתונים וביצוע אינספור פעולות כדי למצות את יתרונות העסק בשוק תחרותי (ואין כמעט שוק שהוא לא תחרותי בימינו). במציאות שכזו נדרש כוח אדם גדול במיוחד – אלא אם כן נעזרים בתוכנה דוגמת Microsoft CRM. השם crm הוא ראשי תיבות של המונח Client Relationships Management, ובעברית ניהול קשרי לקוחות. זהו כמובן נדבך חשוב בהתנהלותו של כל עסק, אבל חשוב להדגיש שמיקרוסופט crm היא למעשה חלק ממערכת שלמה שנקראת דיינמיקס 365 ושמאפשרת לעסק להתייעל גם במרכיבים אחרים של עבודתו.

איך לשמור על קשר אופטימלי עם כל לקוח?

המרכיב הראשון במערכת Microsoft CRM הוא כאמור ניהול הקשרים עם הלקוחות. כל לקוח קיים, כלומר מי שכבר רכש מוצר/ים או שירות/ים מהעסק הוא נכס של ממש. מדובר באדם שכבר מכיר אותנו וקרוב לוודאי סומך עלינו, ולכן יש סיכוי טוב שהוא ישקול בחיוב אינטראקציות נוספות איתנו.

מצד שני, אנחנו חיים בעידן של אינספור גירויים וכאמור תחרות עזה בכל תחום – ואם לא נשמר את הקשר עם מי שכבר הפכנו ללקוח הוא עלול לשכוח מקיומנו. בעזרת crm ניתן לפלח את כל הלקוחות הקיימים של העסק (בין אם זה עסק קטן, בינוני או גדול) על סמך פרמטרים רבים ולפנות אל כל לקוח ולקוח באופן שמותאם ספציפית עבורו.

הקשר האיכותי עם הלקוחות בעזרת מיקרוסופט crm מגדיל את המכירות ובנוסף עשוי לעודד אותם להמליץ עלינו ובעצם לקחת חלק במאמצי השיווק שלנו – כך שמדובר בתועלת כפולה.

איך למצות את הלידים?

תועלת משמעותית נוספת של מיקרוסופט crm היא האפשרות לעקוב אחרי כל ליד – כל אדם שיצר קשר עם העסק בכל דרך שהיא (טלפון, כניסה לחנות או משרד פיזיים, השארת פרטים באתר אינטרנט וכו').

התחרות המשמעותית בכל התחומים גורמת לכך שכדי להשיג לידים, ובפרט איכותיים (כלומר כאלה שיש סבירות גבוהה שאכן יהפכו ללקוחות), מושקעים משאבים רבים ובראשם כמובן כסף. על-מנת שמאמצי השיווק יניבו פירות לא מספיק לייצר לידים אלא חשוב להקדיש לכל אחד מהם תשומת לב נכונה.

בעזרת Microsoft crm תוכלו לדעת בדיוק איזה קשר נוצר עם כל ליד, מהם הדגשים החשובים עבור אותו אדם ואילו מוצרים או שירותים כדאי להציע לו. בנוסף מבטיחה המערכת שאף ליד לא ייפול בין הכיסאות.

ניהול משימות עם Microsoft CRM

מיקרוסופט crm עוזרת לנו גם לנהל את כל המשימות הרבות שיש לנו ביעילות ומבלי שאף מטלה תישכח מאיתנו – דבר שכמובן עלול לגרום לנזק חמור לעסק. Microsoft CRM הוא כאמור חלק מדיינמיקס 365 ואותו מודול ניהול משימות מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל המשימות הפתוחות לפי פרקי הזמן שנדרשים להשלמתן, התיעדוף שלהן ואופן הביצוע (לבד או עם אחרים, לדוגמה).

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...