טיפים לבחירת מקצוע לעתיד

25/08/2022
חדשות


מתחילים לחשוב על הקריירה העתידית שלכם? ברור שתמיד תוכלו לשנות את דעתכם, להתחיל מחדש ולבחור בקריירה אחרת, אבל זה רק יגזול מכם זמן ואנרגיה שיהיה עליכם להשקיע בלימוד מיומנויות חדשות או קבלת תואר חדש. לכן, כדאי לבחור נכון כבר בפעם הראשונה.

למרות שאולי עדיין לא נחשפתם ליותר מדי סוגי קריירות, עדיין תוכלו לפשט את תהליך הבחירה שלכם, למשל אם לבחור בלימודי קיימות או בלימודי כלכלה? כדי לא להכביר מילים, בואו לגלות מספר טיפים באשר למקצועות שיהיו מבוקשים גם בעתיד.

בהתבסס על מגמות טכנולוגיה עדכניות, הנה כמה קריירות דיגיטליות שבהן הצפי הוא שבעשור הקרוב הביקוש לאנשי מקצוע עם הכישורים וההכשרה הנדרשים, יעלה על ההיצע.

(פריפיק ברישיון)

טיפ 1: לנצל את טכנולוגיית ההדפסה התלת ממדית

הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים בהדפסת תלת מימד הולך ומתעצם. בעידן של עיצוב ויצירה של מוצרים המיוצרים בהתאמה האישית, גדל הפוטנציאל של אנשים המשתמשים במודל החדשנות של האינטרנט המניע את הגל הגדול הבא בכלכלה הגלובלית.

אחרי הכול, הטכנולוגיות החדשות הטמונות בעיצוב הדיגיטלי, והיכולת ליצור במהירות אבות טיפוס, מעניקות לכם את הכוח להמציא וליצור את מה שנקרא “The long tail of things” – מונח המתאר אסטרטגיה עסקית המאפשרת לחברות לממש רווחים משמעותיים על ידי מכירת כמויות קטנות של מוצרים שקשה למצוא בשוק, להרבה לקוחות, במקום למכור רק כמויות גדולות של פחות מוצרים פופולריים, שקל למצוא בשוק.

טיפ 2: להתמחות בכל מה שקשור לאינטרנט של הדברים

האינטרנט של הדברים, מאפשר חיבור של חפצים יומיומיים לאינטרנט, כדי לשלוח אליהם ולקבל מהם נתונים. חפצים אלה כוללים, בין השאר, סמארטפונים, מכונות קפה, מכונות כביסה, אוזניות, מנורות או מכשירים לבישים.

בעתיד יהיה כאן כל כך הרבה כתובות IP, מכשירים, חיישנים, דברי לבוש, והתקנים אחרים שנקיים איתם אינטראקציה, עד שנשכח בכלל מקיומו של האינטרנט. הוא פשוט יהיה חלק מהנוכחות שלנו כל הזמן. דמיינו שאתם נכנסים לחדר והוא דינמי, כך שאתם יכולים לקיים אינטראקציה עם הדברים המתרחשים בחדר. אין ספק שבעתיד, המציאות הרבודה והבינה המלאכותית ישנו את חיינו.

טיפ 3: להשתלב במלאכת עיצוב חוויית מחשב

עיצוב חוויית מחשב – UX (User Experience), הוא תהליך שנועד לשפר את רמת שביעות הרצון של המשתמשים במוצר, על ידי שיפור השימושיות, הנגישות וההנאה – המתחוללים בעת האינטראקציה עם המוצר.

כדאי ללמוד כיצד לעצב חוויות משתמש נהדרות. לימודים אלה כוללים יצירת רעיונות עיצוב, טכניקות ליצירת אב טיפוס מהיר של רעיונות אלה, ושימוש באב טיפוס כדי לקבל משוב מבעלי עניין (כמו חברי צוות, לקוחות ומשתמשים).

טיפ 4: להתמחות בשיווק דיגיטלי

עומס המידע של העידן האינטרנטי, הופך את הפרסום והשיווק למאתגרים יותר. למעשה, השיווק הדיגיטלי דורש מספרי סיפורי ויוצרי תוכן שהם גם בעלי כישורים טכניים, כמו יכולת אנליטית וחשיבה עסקית אסטרטגית.

בין אם בעתיד תהיו יזמים, בעלי עסק קטן או מנהלי חברה גדולה – שיווק מעולה מתמקד ביכולת לספר את הסיפור שלכם בצורה כזו שהוא יאלץ את האנשים לקנות את מה שאתם מוכרים. זה האלמנט הקבוע. אבל מה שתמיד משתנה, במיוחד בעולם הרועש והנייד שלנו, זה איך, מתי והיכן יסופר הסיפור, ואפילו מי יהיה זה שיספר אותו.

התמחות בשיווק דיגיטלי או בשיווק במדיה החברתית תוכל לצייד אתכם בתפיסות ובכלים השיווקיים והאסטרטגיים הנדרשים לטיפול בתקשורת של המותג בעולם הדיגיטלי.

טיפ 5: ללמוד את רזי פיתוח האפליקציות

כשאנשים מבלים לפחות 4-3 שעות בסמארטפונים שלהם, לא פלא שיש ביקוש רב למפתחי אפליקציות מיומנים. אז אם יש לכם רעיון לאפליקציה, כדאי ללמוד כיצד תוכלו לבנות אותה בעצמכם, כי נראה שלא תוכלו להרשות לעצמכם מפתח טוב שיעשה את העבודה עבורכם.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...