רמי לוי מנכ"ל ישרקו ועדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם, אירחו באירוע חגיגי בסגנון אנגלי, את הנשיא והבעלים של חברת ג'ין ברוקר'ס מלונדון, לרגל השקה בישראל של המותג ג'ין ברוקר'ס - מותג האלכוהול הפופולארי המופץ בכ- 55 מדינות ברחבי העולם. המותג משווק בישראל באמצעות החברה הסקוטית שהיא החטיבה למכירת יין ואלכוהול של ישרקו.
לאירוע שנערך בבר סרווסריה בתל אביב, אשר עוצב בסגנון בר לונדוני, הוזמנו כ – 100 אורחים, מסעדנים ובעלי ברים מובילים מכל רחבי הארץ. האירוע כלל קוקטייל חגיגי במסגרתו נטעמו קוקטיילים חדשים ומיוחדים לאורחים.
מימין: עדי כהן ומרטין דאוסון (צילום: אלעד גוטמן)
רמי לוי, שפתח את הערב, אמר: "החברה הסקוטית שמזה שנים מובילה בתחום האלכוהול בישראל, שמחה להמשיך ולחדש לצרכן הישראלי, המבקש להתעדכן בטעמים חדשים בינלאומיים מובילים. קטגוריית הג'ין הינה קטגוריה מתפתחת בעולם ואנחנו גאים לייצג בארץ את אחת מחברות הג'ין הידועות והמוערכות, שזכתה במדליות ופרסים רבים בכל רחבי העולם".
מרטין דאוסון סיפר לאורחים כי כחלק מאהבתו לתרבות הלונדונית הישנה, אשר לכל פקק של בקבוק משקה ג'ין ברוקר'ס, מחובר כובע פלסטיק שחור - "ה-בוֹאוּלְר האט" - הכובע הבריטי המעוגל, אשר סימל במאה ה-19 את עובדי המדינה, ביניהם הבנקאים ועובדי הבורסה הלא הם ה"ברוקרים" שהפך לסימן ההיכר של המותג.
עוד ציין מרטין: "אני שמח להגיע לישראל בפעם הראשונה בחיי. התאהבתי בארץ שלכם ועכשיו אני מחכה כבר לחזור לפה לחופשה עם המשפחה".