הסרת פרסום שלילי בגוגל: איך עושים את זה?

01/11/2020
חדשות


מחקר מתקדם לדירוג אתרים קובע שעשרת תוצאות החיפוש הראשונות אחר מילות מפתח ממותגות, מקבלות 94% מכלל הקליקים, ומתוכם, חמשת המיקומים הראשונים חולשים על שיעור הקליקים.

הנתון החמור שעולה מהמחקר מראה שמאמרים שליליים מובילים לביצועים טובים יותר של 63%, לעומת המאמרים החיוביים. לפיכך, אם מאמר שלילי מדורג אפילו בעשרים התוצאות הראשונות, סביר להניח שאנשים יקראו אותו והוא יטפס לחמשת המיקומים הראשוני בתוך זמן קצר מאוד.

מאמר זה מדבר על הסרת פרסום שלילי בגוגל, וחשיבות שכירת מומחי קידום אתרים לביצוע יעיל של התהליך.

העובדה הראשונה שחשוב להפנים על פרסום שלילי בגוגל: הוא לא ייעלם מעצמו

אנשים רבים חווים פרסומים באינטרנט של תכנים שליליים שנוגעים להם אישית או לארגון שלהם, ובמקרים רבים הם מפגינים רמה גבוהה של סובלנות לתרחישים כאלה. חלק מהאנשים פשוט מאמינים שהפרסומים השליליים אודותיהם ייעלמו עם הזמן ומחליטים להתעלם מהם.

יחד עם זאת, אחרים מנסים לנקוט מיד באמצעים של הסרת פרסום שלילי בגוגל, מתוך ידיעת עומק ההשפעות שעלולות להיות לתוכן שלילי כזה.

סיפורים שליליים נוטים לקבל התעניינות גבוהה יותר מסיפורים חיוביים

ידוענים תמיד נמצאים באור הזרקורים של התקשורת, וכל החדשות השליליות עליהם עשויות להתפתח לסיפורים עם או בלי תמונות וסרטונים, ולהתפרסם על ידי בלוגרים וכותבי תוכן.

בלוגרים רבים מתעניינים יותר בחדשות שליליות על אנשים וארגונים, מכיוון שסיפורים כאלה נחשבים לעסיסיים יותר ומביאים תנועה גבוהה יותר בהשוואה לסיפורים טובים, כך שהם תמיד מחפשים חדשות שליליות ועלולים אפילו להגזים בסיפורים.

אם המידע שגוי, ניתן בקלות לתבוע דיבה וכנראה להשיג פיצויים. מסיבה זו, בלוגרים וכותבי תוכן משתדלים במקרים רבים לוודא שכל מידע שהם מפרסמים הוא נכון או לפחות נכון חלקית, וניתן להוכחה.

מצד שני, כמעט בלתי אפשרי להסיר תוכן שלילי מהאינטרנט

כשתוכן שלילי מתפרסם אודותיכם באתרים שנחשבים לחזקים ושיש להם דירוג גבוה בגוגל, כמעט בלתי אפשרי להסיר את התוכן השלילי מאותם אתרים, ובטח שלא ניתן לבצע את התהליך באופן עצמאי. פנייה לבלוגרים ובעלי אתרים להסרת התוכן הפוגעני תיתקל בדרישה לתשלום גבוה במקרה הטוב, או בסירוב מוחלט במקרה הפחות טוב.

אבל אפשר לשכור שירותי חברת קידום אתרים שמתמחה בניהול מוניטין מקצועי ברשת, ולפתוח בתהליך הסרת פרסום שלילי בגוגל, בתהליך שאמנם יהיה מקיף וארוך, אבל ישיג את התוצאות המבוקשות.

אז איך מתחילים תהליך הסרת פרסום שלילי בגוגל?

קיימים מאות מיליוני אתרים באינטרנט, ולאנשים אין את מותרות הזמן הפנוי לעבור דרך כל אחד ואחד מהם על מנת לגלות תוכן שלילי. לכן, אנשים שמחפשים מידע עליכם או על הארגון שלכם, מקלידים ברוב המקרים את שאלת החיפוש שלהם בגוגל.

לכן, תהליך הסרת פרסום שלילי בגוגל וניהול מוניטין, מפחית את ההשפעות של המידע השלילי שמתפרסם עליכם או על הארגון שלכם, לפחות בשבעים אחוזים.

זהו המוצא האחרון הזמין במקרים בהם בעלי האתרים מסרבים להסיר את התוכן הפוגעני, וגוגל אינה משתפת פעולה עם בקשתכם להסיר את הקישורים השליליים. תהליך ניהול המוניטין כולל נקיטה בפעולות להרחקת התוכן מהעמוד הראשון ומהדפים הראשונים.

ככל שהתוכן השלילי רחוק מהעמוד הראשון, כך יש פחות סיכויים שגולשים יראו אותו

תהליך הסרת פרסום שלילי בגוגל מרחיק את התוכן הפוגעני אודותיכם מהעמוד הראשון, כך שיש סיכוי של חמישה אחוזים בלבד ללחיצה על הקישור, כלומר, רק אחד מתוך עשרים אנשים יראה את הקישור וילחץ עליו.

חברות ניהול מוניטין באינטרנט יסייעו לכם להגיע לתוצאות של הרחקת הפרסום השלילי אודותיכם עד לעמודים המרוחקים ביותר של הגוגל, כך שהסיכויים שאנשים ייחשפו לתוכן יהיו קלושים יותר ויותר.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...