עסקים רבים הבינו כי עליהם להשקיע בבניית אתרים מעוצבים ומתקדמים טכנולוגית, ובמיוחד בהקמת חנויות וירטואליות, וכיום לא מעט מבעלי העסקים סוגרים את החנות הפיזית ועוברים למכירות באינטרנט בלבד. חשוב לציין כי הרגלי הקנייה של הצרכנים בארץ ובעולם השתנו מאוד בשנים האחרונות, בעיקר בתקופת הקורונה. לכן, לאחר בניית חנות באינטרנט חשוב לבצע פרסום בגוגל כדי לחשוף את האתר בפני קהלי יעד מוגדרים מראש, לייצר תנועה גדולה של לקוחות פוטנציאליים לחנות, לקבל לידים איכותיים שקל להפוך למכירות בפועל ולמתג את העסק.
להגיע ישירות ללקוחות באמצעות פרסום בגוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי והמוביל בעולם, לכן עיקר מאמצי השיווק והפרסום בדיגיטל מתמקדים בו. לרוב, משלבים בין קידום אתרים אורגני (SEO) לבין פרסום ממומן בגוגל (PPC), כאשר מטרת הקידום האורגני היא להביא את הנכס הדיגיטלי למקום גבוה ככל האפשר בדף התוצאות הראשון. הפרסום הממומן נועד לחשוף את האתר או את החנות האינטרנטית ולגרום לגולשים להקליק על המודעה ולהגיע לאתר, לחנות וירטואלית, לדף נחיתה או לנכס דיגיטלי אחר.
ניהול קמפיינים במערכת הפרסום המתקדמת של גוגל מאפשר לבעלי אתרי המכירות להגביר משמעותית את תנועת הלקוחות לאתר ולהגדיל את המכירות. מודעות הפרסום מופיעות בראש הדף, ובגלל המיקום הבולט שלהן הן זוכות להקלקות רבות. כדאי לדעת כי מערכת הפרסום של גוגל הנקראת גוגל אדס מציעה כלים רבים ויש מגוון קמפיינים שניתן לנהל באמצעות הפלטפורמה, למשל פרסום ברשת החיפוש, פרסום ברשת המדיה, פרסום ביוטיוב, קמפיין מסוג רימרקטינג (שיווק מחדש), קמפיין להשגת לידים ועוד.
כדי לנהל קמפיינים שבאמת עובדים ומגבירים את כמות הלקוחות דרך פרסום בגוגל מומלץ לפנות לאנשי המקצוע המנוסים. בעזרת המומחים לפרסום ממומן בגוגל ניתן לנהל קמפיינים ייעודיים הגורמים לטראפיק (תנועה של גולשים לאתר) גבוה, לגבש אסטרטגיה מקצועית לשיווק האתר או החנות הווירטואלית, לבחור נכון את מילות המפתח ולאפיין היטב את קהלי המטרה. אפיון נכון של קהלי היעד מבטיח טראפיק גבוה, לידים איכותיים ושיפור משמעותי במכירות העסק.
דרכים נוספות להגברת כמות הלקוחות המגיעים לאתר המכירות
פרסום בגוגל מתאים לכל העסקים והארגונים, כולל עסקים קטנים ובעלי תקציב יחסית נמוך. פלטפורמת הפרסום של גוגל גמישה, אפשר להגדיר תקציב יומי ואחד מהיתרונות העיקריים של המערכת הוא האפשרות לנטר את תוצאות הקמפיין כדי לשפר את מודעות הפרסום ולהשיג את היעדים המבוקשים לעסק.
מעבר לניהול הקמפיין באמצעות גוגל אדס חשוב להשתמש בדרכים נוספות להגברת כמות הגולשים המגיעים לאתר של העסק. הפתרונות המומלצים להגביר את הטראפיק לאתר הם הקמת נכס בשירות החינמי גוגל לעסק שלי, פרסום מבצעים והטבות כדי להגביר את הטראפיק לאתר, ניהול דף עסקי בפייסבוק והעלאת מבצעים ותכנים עם קישור לאתר, ניהול קמפיינים בגוגל אדס מסוג רימרקטינג, קמפיינים ליצירת לידים ולהגברת הטראפיק ועוד.