61% מתושבי העיר בני 20 ומעלה מעריכים באופן חיובי את תפקוד עיריית פ"ת, נתון הדומה לממוצע הארצי – כך עולה מהסקר החברתי 2015 שפרסמה השבוע הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. יתר ממצאי הסקר לפניכם.
31% מתושבי העיר פנו בשנה האחרונה לקבלת שירות מהרשות המקומית, כאשר 66% מהפונים קיבלו מידע מדויק לגבי תהליך קבלת השירות, נתון הנמוך מהממוצע הארצי העומד על 72%.
מתוך סקר הלמ"ס
יש לציין כי לגבי חלק מהשאלות שנכללו בסקר לא פורסמו ע"י הלמ"ס תוצאות של פתח תקווה בנפרד (כנראה שאנחנו לא עיר מספיק גדולה...) וחבל - בין היתר לגבי שביעות רצון מהיחס של עובדי העירייה, משעות הקבלה וכו'.
עוד עולה מהסקר כי באופן כללי 61% מתושבי פ"ת מעריכים באופן חיובי את תפקוד הרשות, מעט טוב יותר מהממוצע הארצי העומד על 59.5%. כמו כן, לגבי השאלה האם הרשות המקומית מספקת שירותים באופן שוויוני, ללא הבדל מין, גיל ומגזר לכל קבוצות האוכלוסייה, 56% מתושבי פ"ת סבורים שכן – לעומת הממוצע הארצי העומד על 54%.