דור ההמשך - אמדורסקי ג'וניור פותחת קריירה

31/08/2014
תקוה'לה


נינה דבש אמדורסקי בת ה- 7, ביתם הקטנה של אסף ומיכל אמדורסקי, נבחרה כפרזנטורית של נעלי הילדים מבית רשת SCOOP, במסגרת החוזה שנחתם לשנת 2015.

אמדורסקי, שזהו הקמפיין הראשון שלה, תעלה לכיתה ב' עם תחילתו של ספטמבר הקרוב.

לנינה שני שמות שנובעים מיום הולדתה שחל בראש השנה ומכאן שמה הנוסף והמיוחד - דבש.

נינה נולדה כביתם השנייה של ההורים מיכל ואסף אמדורסקי, לה אחות בכורה - מילה בת ה – 13. בין תחביביה הרבים ידועה גם כרקדנית וחובבת משחק.

נינה דבש אמדורסקי

הקמפיין בכיכובה של נינה דבש אמדורסקי יעלה במהלך חודש ספטמבר עם השקת קולקציית סתיו חורף 2014/2015. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות במגזינים, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.

לדברי רוני אינסאנז, מבעלי רשת SCOOP : "אנו שמחים לצרף את נינה דבש אמדורסקי ולשמש לה במה ראשונית כפרזנטורית מותג אופנה מוביל. אנו בטוחים שהחיבור עם אמדורסקי יורגש היטב בקמפיינים בהם היא תככב ותחזק את הדגשים של הרשת: עיצוב, מובילות אופנתית ובולטות בנוף ההנעלה בישראל ".

עוד מסר אינסאנז: "אמדורסקי הקטנה משתלבת בכל המישורים של עולם הבידור, מוסיקה, ריקוד ושירה ובחירתה יכולה ליצור תוכן אמיתי לקהל הלקוחות הצעיר שלנו".

רשת נעלי SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת מעסיקה פרזנטורית מובילה לצילומי הקמפיין לנשים - רותם סלע, ובעבר העסיקה פרזנטוריות מובילות כמו: מלי לוי, בר פאלי ויאנה יוסף.

שתף ב-

תגובות

לצורך הוספת תגובה התחבר לאתר באמצעות
הוסף תגובה
...Loading...