עיריית פתח תקוה עוברת באופן עקבי שינוי דיגיטלי משמעותי כחלק מחיזוק הקשר עם התושב. לצד תקשורת כתובה, העירייה זמינה עבור התושב בכמה אפיקים נוספים, באתר העירייה, בפייסבוק, בערוץ היוטיוב, באינסטגרם ועכשיו גם באפליקציה עירונית חדשה ועדכנית, המאפשרת שיתוף בעדכונים שוטפים ושירותים בנושאים הרלוונטיים לתושבים.
האפליקציה מציעה מגוון הזדמנויות חדשות לדו שיח ולחיזוק הקשר בין הרשות לתושב באמצעות יידוע התושבים באירועים ובפעילויות של הרשות, באופן נגיש, קל ובזמן אמת.
האפליקציה מציעה קשת רחבה של שירותים ומידע במגוון נושאים:
פניה למוקד העירוני 106 (כולל אפשרות לשליחת צילום ומעקב אחר סטטוס פניה)
אירועים
חדשות ומבזקים
חירום
נקודות עניין בעיר על גבי מפה
פירוט יחידות העירייה ויצירת קשר
ביצוע תשלומים באופן מאובטח
פייסבוק עירוני
ערוץ יוטיוב
קישור לאינסטגרם הרשמי
קישור לאתר העירוני
ראש העיר איציק ברוורמן: "זהו צעד נוסף שאנו עושים לטובת שיפור השירות לתושב. האפליקציה העירונית היא דרך קלה, זמינה ונוחה ליצור קשר עם העירייה, לקבל מידע, להתעדכן ולעדכן. אני מזמין את כולם להוריד את האפליקציה ולהיות אתנו בקשר".
את המהלך הובילו האגף למערכות מידע ומחשוב בניהולה של ענת שלומוביץ' והאגף לתכנון אסטרטגי בניהולה של מירה הולצר.
את האפליקציה ניתן להוריד לטלפון הנייד תחת השם 'עיריית פתח תקוה' מחנויות Google play ו – Apple Store.