מיתוג נכון של העסק שלכם מאפשר לכם ליצור את התדמית הנכונה בעיני הלקוחות שלכם וליהנות ממוניטין מקצועי בתחום התמחותכם. למעשה, בעזרת השקעה כספית נמוכה ובלי להיכנס להוצאות מיותרות, ניתן ליצור את הרושם הטוב ביותר בכל פגישה עסקית – בדרך לשיפור משמעותי במאזן הרווחים. הסתקרנתם? הנה 5 טיפים שיעזרו לכם במלאכה.
השקיעו במראה של קירות העסק שלכם
קישוט קירות העסק שלכם מהווה אופציה מיתוגית שאסור להזניח ודרך נהדרת ליצור את הרושם הנכון מהשנייה הראשונה. בעזרת שרשראות דגלים למיתוג העסק, פוסטרים מחמיאים או אפילו צביעה נכונה – ניתן למתג את העסק שלכם כהלכה. שימו לב שניתן לבצע גם פעילויות RTM בעזרת שרשראות דגלים ממותגות ולהתכתב עם האירועים הכי אקטואליים שקורים כעת.
בחרו בתאורה הנכונה לכל חלל מסחרי
זה לא מקרי שכמה ממותגי העל בוחרים לשים לב לעוצמת התאורה בכל משרד או חנות אשר ברשותם. למעשה, בעזרת בחירה חכמה של תאורה איכותית (כזו אשר מחמיאה לכל איזור), ניתן ליצור אווירה נכונה יותר בכל אינטראקציה עם לקוחות. בנוסף, בחירה חכמה בתאורה היא גם הזדמנות לחסוך בהוצאות – כך שמדובר בעניין שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.
הוסיפו מדפים עם שלטים מזמינים
הוספה של מדפים נחשבת לדרך הטובה ביותר לשמור על חלל גדול ואופציה נפלאה להציג את כל המוצרים שלכם. יחד עם זאת, חשוב להשקיע במראה שלהם ובצבעוניות של השלטים שמקיפים אותם. לכן, יותר ממומלץ להוסיף שלטי מדף וג'מפרים ייחודיים שיספקו לכל מוצר ערך ייחודי ומידע של ממש. ככל שיהיה יותר מידע על כל שלט, כך הלקוחות יתפסו אתכם כאוטוריטה בתחומכם.
נסו למתג את הציוד משרדי שלכם
כדאי לזכור שלעיתים אלו הדברים הקטנים שעושים את כל ההבדל. לכן שווה לשקול למתג את כל הציוד המשרדי וליצור תדמית של עסק ענקי בעלות נמוכה. שימו לב לעיצוב של כל ניירת המשרד, השתדלו למתג כל מכתב שיוצא מהארגון שלכם והוסיפו את הלוגו שלכם למחברות העסק שלכם. ניתן גם להוסיף לוח שנה עם פלטת הגוונים של העסק שלכם בכדי לזכות במיתוג מרשים, בעלות נמוכה.
שימו לב לאיכות כרטיסי הביקור שלכם
לא לחינם כרטיסי הביקור נשמרו לסוף. מכיוון שזוהי סופה של האינטראקציה שלכם עם הלקוחות, כדאי שתייצרו את הרושם הטוב ביותר ותהפכו לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים. לכן, חשוב לשים לב לאיכות ההדפסה שקיימת על כל כרטיס ביקור, לגרפיקה שנמצאת במרכזו ולתוכן שאותו הוא מכיל. גם להרכב החומרים של כל כרטיס ביקור יש משמעות כמעט אינטואיטיבית על תפיסת העסק שלכם.
לסיכום, מיתוג איכותי מתחיל בהבנת הצרכים שלכם והתאמת התקציב לאתגרים השיווקיים העומדים בפניכם. יישום של חמשת הטיפים שהוצגו בכתבה, מהווה את הדרך להתחיל ולמתג את העסק בקלות ובהשקעה נמוכה.