קמפיין החורף של תמיר יעלה בימים הקרובים גם בפתח תקוה. 10,000 משקי בית נוספים יקבלו עלון הסברה ושקית כתומה רב פעמית.
במהלך חודשי הקיץ התקיימה פעילות D2D באלפי בתי אב בהם הוסבר לתושבים כיצד יש להפריד פסולת ואף חולקו שקיות רב פעמיות להפרדת פסולת, את נושא המיחזור בפתח תקוה מובילה מחלקת מיחזור באגף התברואה, מינהל שפ"ע.
פעילות ההסברה תימשך בקרוב ובמהלך החודשים נובמבר - דצמבר תתקיים פעילות הסברתית במדיות הארציות והמקומיות ויתקיימו פעילויות שונות בליווי מסרי הפרדת פסולת ומחזור אריזות, בסיומן יקבלו המשתתפים שקית רב פעמית לאצירת פסולת אריזות. בנוסף עוד 10,000 משקי בית יקבלו עלון הסברה ושקית כתומה רב פעמית, אשר יסייעו למקבלים אותם להמשיך ולהפריד את פסולת האריזות במקור, בבית.
דדי החתול יעלה בפרסומת חדשה בטלוויזיה בסצנה חדשה מהבניין, שבה הוא מלמד אותנו בין הבדיחות וההומור על כך שבישראל 2017 ממחזרים אריזות לפח הכתום, יפתיע בנוכחות דיגיטלית וגם ייתן את דעתו בגלי האתר של הרדיו. בנוסף, דדי יככב בקמפיין חסויות משמעותי בערוץ הספורט ועל שילוט החוצות ברשויות המקומיות.
ראש העיר איציק ברוורמן: "אנו ממשיכים בתנופת הפעילות להפרדת פסולת אשר הביאה להפחתה משמעותית בכמויות הפסולת ולחסכון תקציבי, כמו גם לשמירה על הקיימות ואיכות הסביבה. שינוי הרגלים - זה כל אשר נדרש מתושבי העיר אשר בשכונתם הוצבו מכלי אשפה בצבעים שונים, כאשר לכל צבע יש ייעוד אחר. זריקת פסולת למיכל המתאים היא חלק ממערך פעולות שלם שנעשה לטובת שיפור איכות החיים וניקיון העיר".
קובי דר, מנכ"ל הארגון מסכם: "זו השנה השלישית שאנו מקיימים את קמפיין החורף, בכל שנה אנו גדלים בפריסת הפחים ויותר משפחות יכולות לסייע במאמץ למניעת הטמנה של פסולת אריזות והעברתה למחזור. כיום, ליותר מ-3 מיליון תושבים יש פח כתום ליד הבית ואנו צופים כי נגדל משמעותית בשנים הקרובות. מטרת הקמפיין היא בראש ובראשונה להסביר לתושבי מדינת ישראל כיצד לשתף פעולה עם חוק האריזות ולהתחיל למחזר כבר בבית. אנו מאמינים שגיוס הציבור מגיע דרך חוויה חיובית, הירתמות אישית ולקיחת אחריות. הרשויות המקומיות שותפות מלאות לתהליך ולקמפיין ואני מאחל לכולנו בהצלחה".
התמונות מתוך פעילות הקיץ באדיבות העירייה ותאגיד תמיר